Страницы: [1]   Вниз
Автор Тема: Сериозной проблем  (Прочитано 1531 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
lilostich
  • Full Member
  • ***
  • Автор темы

  • Bulgaria Софии

    ODO 0 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 199

  • Благодарности
    -Выданные: 1
    -Полученные: 0


Здраствуйте друзя :)

У нас в Болгария сериозной проблем с сервиз в столице (Софии) и нам прошло писать Кории и Словакии официальной email :

Dear Sir/Madam,

I am writing you on behalf of the official Kia fan club of Bulgaria ( http://kia-bg.com ). We would like to bring to your attention some matters of significant interest to us.
Hereby we are expressing our disappointment of the services provided by our local dealer - Kia Motors Bulgaria in Sofia. More precisely there are serious flaws in the technical service which should be covered by the warranty of our vehicles.
Below you will find a few examples of the issues which forced us to escalate them to you directly.

There are numerous Kia Cee’d owners which complain from a rattling noise in the steering axle of their vehicles. After a visit to the dealership's technical service center they have been assured that their cars are in a perfect condition and do not need maintenance or any kind of interventions.
However their problem is real and it persists. According to the Russian Kia Cee’d fan club this is a known factory defect which is being fixed with a repair kit. There are a number of other examples of obvious problems that were solved only after being escalated to the chief sales manager or the head of the technical service center. According to us it is unacceptable to seek the attention of Kia Motors Bulgaria's management in order to fix even minor defects. We admit that there is some positive feedback regarding the warranty service but the overall impression is very poor.
There is a need of an improvement in the services provided to your customers in Sofia, Bulgaria and we recon that the corrective measures should be triggered from the Kia Motors headquarters.

The goal of this statement is not only to complain but to raise our issues to a higher level due to the fact that the number of Kia owners in Bulgaria is constantly growing and the eastern European market could be really profiting to your company. Unfortunately without receiving the proper utility and warranty we have paid for, this positive trend has a great chance to decline.

We would be very thankful if you take into consideration our issues and keep us informed of any possible improvement actions.

Kind regards, 

KIA Forum Bulgaria

Незнаю ка сервизом у вас и как вьи с ним ,но мьи из Болгаского клуба токие небудем оставлять !

sats75
  • Jr. Member
  • **

  • Russian Federation Калуга


    Авто: Kia Ceed 1.6 AT
    ODO 130000 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 96

  • Благодарности
    -Выданные: 0
    -Полученные: 2

  • sats75
0

Good job, guys,
it's a great challenge but i think you'll manage it, take care :)
Записан
sats75
lilostich
  • Full Member
  • ***
  • Автор темы

  • Bulgaria Софии

    ODO 0 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 199

  • Благодарности
    -Выданные: 1
    -Полученные: 0

0

Good job, guys,
it's a great challenge but i think you'll manage it, take care :)
хм,можно и по Рускии (или лудше по Болгаскии)ответит

Нас интересует если токой проблем с ваших сервизом?
mishania
0

а я вот нифига не понял :(
Записан
Ж:)па это такая часть тела, которая со всех сторон окружена приключениями.....


http://www.drive2.ru/cars/landrover/freelander/freelander_2/mishania-lr/
lilostich
  • Full Member
  • ***
  • Автор темы

  • Bulgaria Софии

    ODO 0 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 199

  • Благодарности
    -Выданные: 1
    -Полученные: 0

0

му проблем является в наших машинах

В сервизу отвечает что все ОК

Полсе сервиза Киа мьи на сервиз Хюндай(там у нас знакомьи и в Болгарии сейчас самой модерной и большой сервиз) .Мой друг смотрет машину и показавает мне кде точно проблем.

Сного  в сервиз Киа ,и я показаваю точно где проблем,но для приемчик и техник,ето не проблем.


А етот проблем является из болшех из наших машин :(

Проблем дискутиран тоже и сдесь ,тоже и проблем с свист на окно
Seedorov
  • Новичок
  • *

  • Russian Federation Москва

    ODO 0 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 34

  • Благодарности
    -Выданные: 1
    -Полученные: 0

0

Брат болгарин,

ты всё таки лучше  на английском пиши, а то по-русски у тебя плохо получается.

У нас таких проблем, о которых ты пишешь, меньше потому что дилеров больше. Монополизм это всегда плохо.
Записан
Павел
  • Hero Member
  • *****

  • Canada Ностальгия


    Авто: Kia Ceed 1.6 AT
    ODO 0 km

  • Оффлайн Оффлайн
  • Сообщений: 897

  • Благодарности
    -Выданные: 5
    -Полученные: 4

0

А ларчик просто открывался....То же самое про грохот в рулевом...В другой ветке это обсуждаем,и есть решение,и слава Богу,что стали идти навстречу...Показывайте вашим дилерам TSB и вперед...
Записан
Страницы: [1]   Вверх

Чтобы прокомментировать данную тему, или создать новую зарегистрируйтесь или зайдите на форум под своей учетной записью.


 

Новые фотографии галереи. Добавь и свою!
СМОТРЕТЬ ЕЩЕ! :)...
     4   настроить
или быстрая регистрация и вход через ВК

Новые фотографии ↓
Вce новые фото →
Рейтинг автосервисов kia ↓
Каширка 39 (Москва) →  70 

FAVORIT MOTORS СЕВЕР (Москва) →  51 

АвтоГЕРМЕС (Москва) →  39 

МАРЬИНО АВТО (Москва) →  33 


Весь рейтинг сервисов kia →
Чтобы добавить свой отзыв о сервисе - зарегистрируйся


  Мобильная версия Контакты администрации
Реклама: