FUNCTION AND OPERATION PRICIPLE
Based on information from various sensors, the PCM measures the fuel injection amount. The fuel injector is a solenoid-operated valve and the fuel injection amount is controlled by length of time that the fuel injector is held open. The PCM controls each injector by grounding the control circuit. When the PCM energizes the injector by grounding the control circuit, the circuit voltage should be low (theoretically 0V) and the fuel is injected. When the PCM de-energizes the injector by opening control circuit, the fuel injector is closed and circuit voltage should momentarily peak.
ФУНКЦИОНИРУЙТЕ И ДЕЙСТВИЕ PRICIPLE
Основанный на информации от различных датчиков, PCM измеряет топливное количество инъекции. Топливный инжектор - используемый соленоидом клапан, и топливным количеством инъекции управляет отрезок времени, что топливный инжектор считается открытым. PCM управляет каждым инжектором, основывая кругооборот контроля. Когда PCM возбуждает инжектор, основывая кругооборот контроля, напряжение кругооборота должно быть низко (теоретически 0V), и топливо введено. Когда PCM обесточивает инжектор, открывая кругооборот контроля, топливный инжектор закрыт, и напряжение кругооборота должно на мгновение достигнуть максимума.
Coil Resistance (?) 13.8 ~ 15.2? at 20°C (68°F)
Только вот чего в мануале написано,
так что неизвестно, Win's можно мыть, а ультрозвуком неизвестно.